Wednesday, January 13, 2010

Fikir..Fikir..Fikir

Dalam kepala aku skg ni cm terfikir bulan 10 je, dia dah nak habis belajar, camne aku nak hidup berjauhan dengan dia? dia slalu ada untuk aku, apa aku minta dia mesti tunaikan, tapi beberapa bulan lagi aku terpaksa teruskan hubungan jarak jauh, dah la dulu setahun berjauhan, baru dua tahun dia dekat dengan aku,skg nak berjauhan blik, rasanya dah tak blehlah,aku tak tahu camne perasaan nanti, entah2 tiap malam angau je..tak bleh jadi ni,apa patut aku buat? minta dia kerja sini? tapi dia nak menetap disana...ah serabut otak aku deh..apa kata aku ikut dia kerja sana? masalahnya ingat senang ke nak cari kerja skg?...Ya Allah, teguhkan hati ini,seandainya perpisahan ini satu ujian,aku redho, namun kuatkanlah hati kami untuk meneruskan anugerah yang engkau beri,..aku cuma nak menghargai waktu yang ada untuk membuat dia bahagia.. Dalam hati hanya akan tertinggal satu perasaan,"KESUNYIAN", memikirkan waktu yang berlalu, kadang2 rasa sakit, yang pasti selagi dia setia aku jg akan setia mencintai dia. Yang pasti tahun ni aku akan pastikan ikatan itu terjalin."Tali tanda"...") target kami.

No comments:

Post a Comment